vineri, 3 septembrie 2010

Reprosuri..

Imi reprosez mie.. de ce nu pot spune "NU"?de ce ma tot prefac ca sunt fericita.. cand nu sunt?...si dupa le reprosez oamenilor carora le adresez o intrebare" de ce trebuie sa muncesc pentru orice ,cand ceilalti..nu?" de ce imi spuneti ca sunt foarte ..,speciala..?cand eu doar am nevoie de afectiune.. nu de perfectiune.
Am incercat sa fiu perfecta.. am zis ca urasc minciuna.. dar ma mint pe mine.. traiesc din trecut.. ma rog spre viitor.. catre Dumnezeu.. acea fraza" te rog Doamne".. care e destul de banala.. deoarece.. de ce m-ar ajuta pe mine?! la niste probleme.. hai sa le zic.. "minore" .
Da.. da stiu bla bla.. mereu aud intrebarile " de ce nu esti fericita"?... iar eu.. imi spun in gand.. "cum poti sa imi zici asta?.. cand eu  nu caut nimic material.. nimic popular.. ci doar afectiune.. poate doar.. o imbratisare  sincera.. fara interese.".. Se poate?!
Traim intr-o societate.. in care interesele sunt la cote maxime..;). iar eu.. sunt prea sensibila.. poate plang cand o prietena nu mi-a dat un mesaj.. cand altcineva ar injura.. poate iert.. cand altcineva s-ar razbuna. Dar cine apreciaza asta?!..Foarte putini.. chiar..deloc.

2 comentarii:

  1. In urma acestei postari am remarcat un lucuru, esti deosebit de sensibila , si traiesti cu picioarele pe pamant. Ai zis :
    " de ce imi spuneti ca sunt foarte ...speciala..?"
    Poate pentru unii oameni chiar esti speciala, tocmai prin felul tau de a fi. Sensibilitatea este un caracter "pe cale de disparitie" daca il pot numi asa. Iti doresti un singur lucru , afectiune, pot spune cu cea mai mare sinceritate ca si eu as avea nevoie de acelasi lucru, in momentele in care ma simt singur (si nu sunt tocmai putine). As vrea sa inchiei aici , si sa te felicit inca o data pentru personalitatea si felul tau de a fi :* .

    Ps: Vad ca sunt cam singurul care iti scriu , daca te deranjeaza , sau crezi ca sunt mereu pe langa subiect , si comentariul meu nu are valuare, as vrea sa imi spui aici printr-un comentariu dat de tine, o sa urmaresc blogul :D.

    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna:)Esti singurul care scrie pentru ca mi-am facut recent contul:).Si da.. sunt o persoana extrem de sensibila..:(.

    RăspundețiȘtergere